wtorek, 25 sierpnia 2015

Witajcie w ten dzisiejszy dość mokry dzień. Na pewno znacie ten kosmetyk a jest nim krem BB od Garnier. Ma bardzo przyjemną lekką konsystencje, ja używam tego to cery tłustej jak pewnie wiecie jest w wielu wariantach. Ten krem wygrałam do testów z Wizaż, jego zadaniem jest zakrywanie niedoskonałości, wyrównywanie koloru skóry, zmatowienie a także poprawa jakości cery oraz inne. Zgodzę się z trzema pierwszymi zastosowaniami ale nie koniecznie z tym ostatnim ponieważ nie widziałam aby na mojej skórze pojawiało się mniej niedoskonałości. Muszę przyznać że skóra po nałożeniu jest ładna i lekko matowa a także kolor cery jest jednolity. Polecam ten kosmetyk osobą które nie lubią mieć dużo podkładu na twarzy. A co wy o nim sądzicie? Możecie także polecać jakie kosmetyki warte są przetestowania:) czekam na wasze propozycje.
Ps: w najbliższym czasie planuję zorganizować konkurs, warto zaglądać.
  

3 komentarze:

  1. Polecam wypróbować, nie zatyka aż tak mocno porów o ile ktoś ma z tym problemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używam kremów BB:)
    Zapraszam Cię na mojego bloga.Mam prośbę.Mogłabyś poklikać w linki u mnie na blogu http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/zamowienie-dresslink-2.html i http://truskawkowyswiat123.blogspot.com/2015/08/nowa-oferta-shein-darmowa-wysyka.html ?
    Dodam gadżet obserwatorzy,to Cię zaobserwuję:)

    OdpowiedzUsuń