czwartek, 27 sierpnia 2015

Witajcie, ten kosmetyk jest boski a mowa o masce Kallos Keratin. 
 Maska w kremie do włosów Kallos Keratin z wyciągiem keratyny i protein mlecznych do suchych, łamiących się i poddanych zabiegom chemicznych włosów.  
Właściwości maski:

  • odbudowuje naturalną strukturę włosa
  • wypełnia ubytki
  • odżywia 
  • chroni łamiące się włókna włosów 
  • ułatwia rozczesywanie 
  • miękkie w dotyku
  • lśniące 
Zgadzam się z tym że, włosy są odżywione, łatwe do rozczesania, miękkie w dotyku, lśniące oraz chronione osłabione włókna włosów. Maska pięknie pachnie i długo utrzymuje się na włosach.

Co do odbudowy nie jestem pewna, może po dłuższym stosowaniu moja opinia się zmieni. 
Róża Iceberg (Łac.Rosa Iceberg), kwiat mojego dzieciństwa pięknie pachnące kwiaty o białych płatkach i widocznych środkach. Kwiaty są delikatne i kwitną od czerwca do mrozów. Podczas tych upałów i suszy róża nie straciła swojego uroku.

2 komentarze:

  1. Wszyscy mają te maski, a ja nawet ich nie widziałam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Są w hebe za jakieś 11 zł więc się opłaca :P Przewiduję że na minimum pół roku mi starczy :P

    OdpowiedzUsuń