poniedziałek, 17 lipca 2017

                                                                          Magia rzęs!

Cześć! Dziś podpowiem wam jak sprawić, aby wasze rzęsy były długie i gęste. Od jakiegoś czasu moje rzęsy miały się w gorszym stanie. Nie robiłam z tym nic, ale natknęłam się na test odżywki Lashvolution. Po dostaniu się do testów otrzymałam taką przesyłkę:



Od producenta:
Działanie: LashVolution to serum do rzęs o wysokiej skuteczności, która stymuluje i przyśpiesza wzrost rzęs oraz zwiększa ich objętość i gęstość. Preparat przeznaczony jest dla osób, które chcą mieć długie, gęste i mocne rzęsy. 




Moja opinia

Moim zdaniem ta odżywka działa, stosowałam ją tak jak radzili, raz dziennie przez 8-12 tygodni. Moje rzęsy stały się dłuższe i ciemniejsze. Widać wyraźną różnicę. Przedstawię wam dwa zdjęcia przed i po.



Niestety miarka została zgubiona, ale widać różnice w długości. Używacie odżywek do rzęs? Polecacie coś innego ? 






2 komentarze:

  1. Ja obecnie używam na swoje rzęsy olejku rycynowego, kosztuje 3 zł w aptece, a działa świetnie ! :)
    _______________
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. oo super, na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń