wtorek, 18 października 2016

Konkurs NUK 


Witam was wszystkie. Mój blog dostał się do testowania najnowszej butelki NUK First Choice Plus. I razem z NUK organizujemy konkurs, w którym wygrywają 3 osoby. Nagrodą są butelki dla dzieci od 0-6 miesięcy. 





Co trzeba zrobić, aby wziąć udział w konkursie? To banalnie proste. Zaobserwuj mój blog oraz napisz w komentarzu, dlaczego właśnie Ty chcesz przetestować nową butelkę NUK First Choice Plus. Wybiorę 3 najciekawsze odpowiedzi

Konkurs zaczyna się 18.10 i trwa do 22 października do godziny 23.59. Wyniki podam następnego dnia. Wybrane mamy zobowiązane są o podanie swojego maila oraz dane (imię, nazwisko, adres, oraz telefon kontaktowy) w ciągu 24 godzin. Dane proszę wysyłać na mojego maila katjaa102@gmail.com. 




Do wybranych mam firma NUK wyśle maila z dalszymi wskazówkami. 

Wysyłka butelek od 31.10 do 04.11.2016

Wysyłka butelek do Testujących Mam nastąpi za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Testowanie butelek NUK First Choice Plus do 27.11.2016


Mamy mają prawie miesiąc na przetestowanie ze swoimi Maluchami butelki NUK First Choice Plus. Do 27 listopada są zobowiązane do wypełnienia ankiety, do której dostęp otrzymają za pośrednictwem maila podanego podczas wypełniania formularza zgłoszeniowego.



Po zakończonym testowaniu, wszystkie testujące Mamy oraz Mamy Blogerki są zobowiązane do:
- wysłania zdjęcia Dziecka wraz z testowaną butelką NUK First Choice Plus.
- wypełnienia ankiety z opinią na temat przetestowanej butelki NUK First Choice Plus.
Zapraszam serdecznie wszystkie mamy.
Regulamin

10 komentarzy:

  1. A ja będę całkiem inny bo będę testującym tatą :). Dlaczego ja ? Ponieważ poszukujemy z żoną tej odpowiedniej butelki dla naszego rozbrykanego synka. Bardzo sobie cenimy firmę NUK. Posiadamy już z tej marki smoczki które świetnie się spisują i do tego są wytrzymałe. Jestem ciekawy jak buteleczki się spiszą właśnie u synka :). Przykuł moją uwagę zdecydowanie ich wygląd - prześliczne są i idealne dla mojego synka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację!!! Prozę o dane do wysyłki katjaa102@gmail.com

      Usuń
  2. Obserwuję jako Paulina K.
    Chciałabym przetestować te przepiękne butelki, bo nie tylko dorośli mogą być "modni". Design i prostota tych butelek przykuwa uwagę dzieci jak i dorosłych. Plusem jest system antykolkowy, więc taka butelka jest u mnie na pierwszym miejscu. Są prześliczne i myślę, że mojej dzidzi również by się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację!!! Prozę o dane do wysyłki katjaa102@gmail.com

      Usuń
  3. Chcę przetestować butelkę NUK First Choice Plus, ponieważ jak do tej pory używałam smoczków marki NUK, moja córcia je pokochała. Teraz z niecierpliwością oczekujemy przyjścia na świat naszego Synka. Mam jedną butelkę początkową innej marki kompatybilną z laktatorem, i chciałabym mieć porównanie i wybór, przy której zostanę i którą pokocha Nasz Synuś. Dobry smoczek jest niezbędny w wyprawce noworodka.
    Obserwuję jako Pauline Olejnik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację!!! Prozę o dane do wysyłki katjaa102@gmail.com

      Usuń
    2. Przykro mi, nie podano swoich danych i nagroda przepada. :(

      Usuń
  4. Obserwuje . Chciałbym przetestować butelkę NUk ponieważ od bardzo
    dawna już ta butelka mnie zainteresowała. Jestem tatą 3 miesiecznego Kacperka.
    Poszukuje dla niego najbardziej odpowiedniej butelki która najbardziej bedzie mu pasowała i będzie bezpieczna. bardzo zalezy mi na jego bezpieczenstwie. Dlatego zgłaszam się do testowania butelki. Uważam że będzie najbardziej odpowiednia. Będę bardzo szczęsliwy mogąc ją przetestowac.

    OdpowiedzUsuń
  5. chciałabym przetestować nową butelkę NUK ponieważ, czekam na przyjście drugiej pociechy... przy pierwszym synku mieliśmy niestety problemy, synuś ciągłe ulewał jak i miewał codzienne kolki, cały czas szukaliśmy odpowiedniej butelki dla Niego ale niestety takiej nie znaleźliśmy... Dlatego teraz będąc w ciąży szukam innych butelek które mogą ulżyć mojej małej kochanej kruszynce w cierpieniach... <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulację!!! Prozę o dane do wysyłki katjaa102@gmail.com

      Usuń