niedziela, 10 kwietnia 2016

Semilac

Od zawsze lubiłam malować paznokcie , ale nie lubiłam czekać aż wyschną było to dla mnie strasznie nudne, niczego nie mogłam dotknąć bo zaraz robiły się niechciane wzorki. Pewnego dnia usłyszałam o lakierach hybrydowych, o tym jak one działają i że nie muszę czekać aż wyschną i tak na urodziny dostała zestaw startowy. 




Oczywiście niektóre rzeczy są dokupione, a sposób robienia paznokci mało różni się od zwykłego malowania. Dla mnie to wspaniałe że w szybki i prosty sposób mogę mieć ładnie zadbane paznokcie. A oto moje pierwsze efekty.


Zauważyłam że ciemniejsze kolory są gęstsze i ich nakładanie jest prostsze i precyzyjniejsze. Ze swojej strony polecam można się fajnie pobawić.




24 komentarze:

  1. Biorę udział ;) Obserwuję pod nazwą Wypłoch. Mój email to : rybka97@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: sylwia s
    E-mail: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw semilac to super prezent :) też dostałam na święta i sprawuje się super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę udział :)
    Obserwuję jako: candysmile
    email: xsandrax33x96@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę udział
    Obserwuję jako spasia25
    maja21231@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako: Komputeromaniaczka
    Mail: komputeromaniaczka1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Biorę udział.
    Obserwuję jako Oliwia Śledziewska
    mail: sledziewskaoliwia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę udział
    Obserwuję jako: Jowita Puzio
    email: jowita1107@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Mój ulubiony krem BB.. <3

    W takim razie, biorę udział! :D
    Zgłaszam i obserwuję jako Aleksandra Włoch, mój email: a.wloch94@gmail.com
    Pozdrawiam z DC :)

    PS. Przez przypadek zgłosiłam się przez formularz kontaktowy, nie zwracaj na to uwagi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. biorę udział :D
    obseruję jako paulinowo a mail to paulinaoni@interia.pl
    pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę udział :)
    Obserwuję jako Dominika kk
    domiii7.21@gmail.com
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. biorę udział :)
    obserwuję jako patyska
    pgrzelec@interia.pl
    buźka! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Biorę udział
    Obserwuję jako Strzygulka
    strzygulka@wp.pl
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny blog i fajne zdjęcia :) Też wolę używać ciemniejszych kolorów, te mi jako tako wychodzą. Z jasnymi zawsze mam problem. A zestaw semilac to świetny prezent urodziny, zazdroszczę :) Chyba sama sobie taki sprawie na wakacje.

    W rozdaniu także biorę udział i obserwuję jako Felicja Toruńska.
    Mój email to littlerosewooddream@gmail.com

    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję przez bloggera jako Paulina Rutkowska
    biorę udział
    mylittlee@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  16. Biorę udział
    Obserwuję jako: MD BŻ
    groundbreakingbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. WITAM, OGŁASZAM WYNIKI, WYGRAŁA PANI JOWITA PUZIO MAM NADZIEJE ŻE OSOBY KTÓRE BRAŁY UDZIAŁ ZOBACZĄ WYNIKI :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dziękuję :) Cieszę się, że udało mi się wygrać. Kosmetyki jak najbardziej trafione :D Tym bardziej, że nigdy ich nie miałam, więc chętnie testuję.

    OdpowiedzUsuń