niedziela, 5 lipca 2015

Kolejnym kosmetykiem który zwrócił moją uwagę jest żel pod prysznic od Le Petit Marseillais Werbena i cytryna. Zapach jest po prostu piękny, nie można mu się oprzeć. Na gorące dni takie jak dziś jest doskonały ponieważ odświeża i relaksuje.
 Baza myjąca jest pochodzenia roślinnego duży plus! nie lubię gdy w kosmetykach jest dużo chemii. Delikatnie myje w moim przypadku nie podrażnia. Drugi żel Pomarańcza i Grejpfrut nie przypadł mi do gustu, zapach nie dla mnie. Polecam wszystkim pierwszy żel. A jak wam się podoba? Czekam na komentarze :)


3 komentarze:

  1. Nie miałam produktów tej firmy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam werbenę i cytrynę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja używałam kwiatu wiśni, całkiem ładny ma zapach. a że baza myjąca jest pochodzenia roślinnego - tego nie wiedziałam! ;)

    zapraszam do mnie:
    http://casuallydressed.com/

    OdpowiedzUsuń